lauantai 2. elokuuta 2008

Äitiysloman alkajaiskakkua



Eilen alkoi minun äitiysloma, ja pitihän sitä edes kakulla juhlistaa kun ei se muuten tunnu missään ;) Tätä kakkua olen suunnitellut mielessäni jo Aatun ja minun reissusta lähtien. Nimittäin näin reissussa useammankin äitiysmallin t-paidan, jonka olisin halunnut ostaa. Kuitenkin 35e t-paidasta jota pitää niin lyhyen aikaa, jonka tekstiä kovin moni täällä ei ymmärrä jne. on aika paljon rahaa, joten aattelin jo sillon että taidan tehä t-paitakakun itelle kun kotiudutaan. Tämmönen paita ois kyllä kätevä, kaikkihna on aina kyselemässä  vatsakkailta että koskas se vauva syntyy.. Tässä vastaus on valmiina, eli syyskuussahan se (parempi ois :) )

Koko ajan ollu muita kakkuja tehtävänä, mutta nyt aattelin että on tämän kakun vuoro. Eka olin kyllä suunnitellu tehä ihan vaan tuon torson t-paita päällä, mutta koska halusin kakkuun tuoreita mansikoita ja paljon kermavaahtoa, piti vähän tinkiä. En myöskään jaksanu tehä käsiä ym. mitä olin aikonu, näin pääsi nopeammin vähän pötköttään kun Aatuki nukku päiväunia :)

Yritin nyt ottaa vähän joka puolelta kuvia:




Maha jotenki vähä läsähti ennen kuvaottoa. Ja oikeesti tuo maha kyllä jo ylittää maalilinjan ennen rintoja :P
Reunapursotuksen tein tutulla kaheksikko-tyylillä pystysuunnassa, tuli kätevästi myös tuohon päälle hyvä reuna eikä tarvinnu muuta sitten pursotella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti